5-Д

14.03.22 Мета ознайомити з поняттям «взаємодопомога»; формувати прагнення до допомоги та взаємодопомоги.

Сьогодні  будемо дивитися мультфільми. Але спочатку я хочу, щоб ви зрозуміли, що означає «взаємодопомога».

Як ти розумієш це слово? (Дитина розповідає, як вона розуміє це поняття). Взаємодопомога - це коли двоє людей/дітей допомагають один одному. Ось скажи мені, як ти допомагаєш мамі? А мама тобі? (Дитина розповідає про особливості спілкування з рідними

Розкажи батька хто твій друг? Ти йому як допомагаєш? (Відповідь дитини). А твій друг як тобі допомагає? (Дитина відповідає).

Хочу наголосити на тому, що взаємодопомога може бути не лише між рідними та друзями, а й між зовсім незнайомими між собою особами. Тому і запропонувати першим переглянути мультфільм «Ведмідь і павучок», який дуже добре ілюструє взаємодопомогу якраз між незнайомцями.

2. Перегляд мультфільму «Ведмідь і павучок».

Мета мультфільму: показати дитині, що означає взаємодопомога.

Обговорення мультфільму:

  • Що хотів зробити ведмідь з павучком?
  • Чи пожалів ведмідь павучка?
  • Як потім допоміг павучок ведмедю?         

  • Гра «Відштовхни мене»

Мета: відпрацювати навички утримування рівноваги.

Двоє гравців стають обличчям один до одного на відстані близько 1 м. Витягнувши руки перед собою - долоні вперед, пальці спрямовані вгору, - гравці торкаються долонь один одного.

Під час гри можна нахилятися вперед або назад, але не можна зрушувати з місця. Якщо хтось із гравців утратить рівновагу, тобто зробить крок вбік чи вперед/назад, то він програє. Якщо доторкнеться до будь-якої іншої частини тіла партнера, окрім долоні, - також програє. Можна відштовхувати долоні партнера з будь-якою силою, відводити свої долоні убік, припиняючи контакт.

Гра полягає в тому, що перемоги досягають не за рахунок поразки партнера, а шляхом утримання власної рівноваги. Перемогти може один із партнерів, обидва або ж ні той, ні той. Оптимального результату гри буде досягнуто, якщо рівновагу втримають обидва партнери.


09.02.22 Тема: Сприймання та розпізнавання власних почуттів та емоцій.

«Сьогодні ми поговоримо про емоції. Ти знаєш, що таке емоції? Емоції - це такий стан або настрій людини, що змінюється в залежності від того, що відбувається з нею і навколо неї. Коли тебе похвалили, подарували подарунок, що ти відчуваєш? (Радість, задоволення). А коли тебе сварять чи ображають (Сум, печаль, образу). Все це, що я назвала і є емоціями. Але насправді їх дуже багато і їх необхідно знати. Погодься, як важко, коли не розуміють, що з тобою, тобто коли тобі сумно, чи нудно, як же хочеться, щоб тебе втішили, зацікавили якоюсь справою. Правда?»

Перегляньте відео:

Дайте відповіді на наступні питання:

· Які ознаки радості проявляв хлопчик? (Посмішка, задоволення).

· А які прояви здивування були на обличчі у дівчинки, коли вона показувала емоцію здивування? (Брови підняті, рот широко відкритий).

· А як проявлявся сум? (Кутики рота опущені, бровки «хатинкою», а в очах - туга).

· А гнів? (Очі злі, видно зуби, щоки напружені).

· А огида? (Зморщене обличчя, язик висунений).

· Які зовнішні прояви були в дівчинки, коли вона показувала страх? (Очі вирячені, тремтіння).

· Як хлопчик показував сором? (Опустив очі вниз, руку приклав до рота).

  А як дівчинка показала задоволення? (очі задоволено примружила, радісно посміхалася).

Спробуйте перед дзеркалом показати наступні емоції: Радість, здивування, сум, гнів, огида, страх, сором, задоволення.

© 2020
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати