6-А

Завдання на тиждень 25.05-29.05.20
Тема: Поділ речення на смислові відрізки, виділення голосом ключових слів
.

Завдання 1. Прочитайте та дайте відповіді на питання.




Завдання на тиждень 18.05-22.05.20 

Тема :Усвідомлення жанрів мовлення та постановка запитань до прочитаного

Тема :Кінезіологічні вправи. Сенсорні ігри

Нейрогімнастика (кінезіологічні вправи) - це вправи для розвитку міжпівкульної взаємодії мозку, вони:

➕ покращують розумову діяльність,

➕ синхронізують роботу півкуль,

➕ сприяють поліпшенню запам'ятовування,

➕ підвищують стійкість уваги,

➕ полегшують процес письма.

⬅️ Ліва півкуля:

оперує словами, умовними знаками, символами;

відповідає за рахунок;

забезпечує здатність до аналізу, абстрактне, концептуальне і двовимірне мислення.

Інформація, що надійшла в ліву півкулю, обробляється послідовно, лінійно, повільно. Домінування лівої півкулі визначає схильність до абстрагування і узагальнення, словесно-логічний характер пізнавальних процесів, вербальний, теоретичний інтелект.

➡️ Права півкуля оперує образами реальних предметів, відповідає за орієнтацію в просторі і сприйняття просторових відносин.

Забезпечує:

Синтетичну діяльність мозку;

наочно-образне, тривимірне мислення, пов'язане з цілісним уявленням ситуації і тих змін в ній, які бажано отримати.

Інформація, що надійшла в праву півкулю, обробляється швидко. Домінування правої півкулі визначає наявність невербального, практичного інтелекту, здатність до малювання і сприйняття гармонії форм і кольору, музичний слух, артистичність


Завдання на тиждень   12.05-15.05.20

Тема :Словниково-логічні вправи

Дидактична гра "Віднови слово"

У кожному слові потрібно переставити букви так, щоб утворилося нове слово.

Знайти зайве слово серед утворених слів. Пояснити чому?

Розгадайте ребус.

Закреслена літера - виключити її зі слова.

Знак рівності - заміна літери.

Кома ліворуч від малюнка - відкинути першу букву у слові,

праворуч - останню.



Завдання на тиждень  04.05-08.05.20

Тема: Аналіз прочитаних у голос текстів різних стилів, типів, жанрів мовлення.

Стилі - це основні різновиди літе­ратурної мови, що використовуються в різних сферах спілкування. Кожен із стилів має свої характерні особли­вості й реалізується у властивих йо­му жанрах.
У сучасній українській літера­турній мові розрізняють такі стилі:
• розмовно-побутовий,
• науковий,
• офіційно-діловий,
• публіцистичний,
• художній,
• конфесійний.
Залежно від змісту текст та його частини поділяються на три типи: розповідь, опис і роздум (міркування).
Жанри - це різновиди текстів пев­ного стилю, що різняться насампередметою мовлення, сферою спілкуван­ня та іншими ознаками. 


Завдання 1.Прочитайте тексти. Визначте стиль кожного

Текст 1. Українська мова належить до східнослов'янської підгрупи слов'янської групи індоєвропейської родини. Спорідненими з нею є мови білоруська, російська (східнослов'янська група), болгарська, македонська, сербська, хорватська, словенська (південнослов'янська група), польська, чеська, верхньолужицька та нижньолужицька (західнослов'янська група).


За різними оцінками, загалом у світі українською мовою говорить від 41 млн до 45 млн осіб, вона входить до третього десятка найпоширеніших мов світу.

Текст 2. Державною мовою в Україні є українська мова.

Держава забезпечує всебічний розвиток і функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя на всій території України.

Текст 3. Засилля в українському інформаційно-культурному просторі іншомовної продукції спричинило не лише різке скорочення українського мовного простору, але й призводить до руйнації способу мислення і деформації ментальності громадян України, прищеплення їм чужих стереотипів, навіювання їм почуття упослідженості та меншовартості. Унаслідок цього відбувається ерозія ідентичності української нації, нищення українського резерву, з якого формується українська еліта. Особливо небезпечною є мовно-культурна експансія Росії, яка супроводжується потоками зневаги до української мови, української нації, української державності й має на меті виплекати з українського громадянина російськомовного українофоба.

Текст 4. Мово! Пресвятая Богородице мого народу! З чорнозему, з любистку, м'яти, рясту, євшан-зілля, з роси, з дніпровської води, від зорі і місяця народжена. Мово наша! Мудра Берегине, що не давала погаснути земному вогнищу роду нашого і тримала народ на небесному олімпі волелюбності, слави і гордого духу.

Текст 5. Спочатку було Слово, й було Слово в Бога, і Слово було Бог... Слово стало тілом і оселилося між нами, повне благодаті й істини...

Текст 6. -- Грицю, у твоїй письмовій роботі аж десять грубих помилок. Чи не могло б їх бути менше?

- Могло б, якби робота була коротшою.



Завдання на тиждень 27.04-30.04.20

Тема :Читання мовчки. Аудіювання

Прочитати та  дати відповідь на питання:



Завдання на тиждень 21.04-24.04.20

Тема :Монологічне мовлення.

Усний докладний переказ художнього тексту.

Потрібно переглянути відео та розповісти , що запам'яталось.

Аудіокнига


Завдання на тиждень   13.04-17.04.20

Тема: Великдень



Завдання на тиждень 30.03-03.04.20

Тема: Дієвідмінювання дієслів теперішнього та майбутнього часу.

Завдання 1. Провідмінювати дієслова у теперішньому та майбутньому часі:

- казати

- малювати

_мовчати

- робити


Перевір себе:

 Завдання на тиждень 12.03-20.03.20

© 2020
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати