3-А,  3 - Д

Завдання на тиждень 18.05-22.05.20 

Тема :Кінезіологічні вправи. Сенсорні ігри.

Нейрогімнастика (кінезіологічні вправи) - це вправи для розвитку міжпівкульної взаємодії мозку, вони:

➕ покращують розумову діяльність,

➕ синхронізують роботу півкуль,

➕ сприяють поліпшенню запам'ятовування,

➕ підвищують стійкість уваги,

➕ полегшують процес письма.

⬅️ Ліва півкуля:

оперує словами, умовними знаками, символами;

відповідає за рахунок;

забезпечує здатність до аналізу, абстрактне, концептуальне і двовимірне мислення.⠀

Інформація, що надійшла в ліву півкулю, обробляється послідовно, лінійно, повільно. Домінування лівої півкулі визначає схильність до абстрагування і узагальнення, словесно-логічний характер пізнавальних процесів, вербальний, теоретичний інтелект.⠀

➡️ Права півкуля оперує образами реальних предметів, відповідає за орієнтацію в просторі і сприйняття просторових відносин.

Забезпечує:

Синтетичну діяльність мозку;

наочно-образне, тривимірне мислення, пов'язане з цілісним уявленням ситуації і тих змін в ній, які бажано отримати.⠀

Інформація, що надійшла в праву півкулю, обробляється швидко. Домінування правої півкулі визначає наявність невербального, практичного інтелекту, здатність до малювання і сприйняття гармонії форм і кольору, музичний слух, артистичність.

Сенсорна гра " Малюємо фігури на спині".

Мета:розвиток сенсорного сприйнятя .

Хід гри: дорослий за допомогою пальця(олівець,паличка)малює на спині дитини різні фігури, букви,цифри

Завдання дитини :відгадати їх.

З часом можна ускладнити завдання «малюючи» цілі слова чи малюнки.

Тема: Закріплення відмінювання іменників та прикметників.


Завдання на тиждень 12.05-15.05.20

Тема:Граматичне оформлення речення. Узгодження слів за числом і родом.


Завдання на тиждень 04.05-08.05.20

Тема: Розвиток зв'язного мовлення. Складання розповіді за сюжетною картинкою з використанням діалогічної і монологічної форми мовлення.

 Потрібно розбитись на пари, скласти діалог та монолог за сюжетною картиною


Завдання на тиждень 27.04-30.04.20

Тема:Формування монологічного мовлення.Складання оповідань із речення


Завдання на тиждень 21.04-24.04.20

Тема:Диференціація словосполучення і речення на письмі.



Завдання на тиждень  13.04-17.04.20:

Тема: Великдень


Завдання на тиждень 06.04-10.04.20 :

Пограйте в дидактичну гру:" Який звук спільний у всіх словах?"



Завдання на тиждень 30.03-03.04.20

Тема: Читання слів-дієслів різої складової структури.

1.Прочитати різні форми дієслів, стежити за правильним уживанням їх:

бавитися - бавлюся, бавишся, бавитимемося, бавився, бався;

виготовляти - виготовляю, виготовив, виготовимо, виготов.

2. Прочитати форми дієслів із чергуванням приголосних в основі:

ткати - тчу - тче - тчемо;

казати - кажу - кажеш - кажемо.

3. Прочитати дієсліва у різних формах, стежити за правильним уживанням їх:

гупотіти - гупочу, гупотиш, гупотів, гупотимо, гупоти;

добавити - добавлю, добавиш, добавимо, добавив, добав;

лагоджу, лагодиш, лагодив, полагодимо, лагодь.

4.Прочитати та стежити за правильним уживанням різних форм дієслів наказового способу

біжи - бігай;

хай (нехай) біжить, бігає;

біжимо, бігаймо, біжіть, бігайте, хай (нехай) біжать, бігають.

Завдання на тиждень 12.03-20.03.20

© 2020
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати