3-А, 3 - Д
Завдання на тиждень 18.05-22.05.20
Тема :Кінезіологічні вправи. Сенсорні ігри.
Нейрогімнастика (кінезіологічні вправи) - це вправи для розвитку міжпівкульної взаємодії мозку, вони:
➕ покращують розумову діяльність,
➕ синхронізують роботу півкуль,
➕ сприяють поліпшенню запам'ятовування,
➕ підвищують стійкість уваги,
➕ полегшують процес письма.
⬅️ Ліва півкуля:
оперує словами, умовними знаками, символами;
відповідає за рахунок;
забезпечує здатність до аналізу, абстрактне, концептуальне і двовимірне мислення.⠀
Інформація, що надійшла в ліву півкулю, обробляється послідовно, лінійно, повільно. Домінування лівої півкулі визначає схильність до абстрагування і узагальнення, словесно-логічний характер пізнавальних процесів, вербальний, теоретичний інтелект.⠀
➡️ Права півкуля оперує образами реальних предметів, відповідає за орієнтацію в просторі і сприйняття просторових відносин.
Забезпечує:
Синтетичну діяльність мозку;
наочно-образне, тривимірне мислення, пов'язане з цілісним уявленням ситуації і тих змін в ній, які бажано отримати.⠀
Інформація, що надійшла в праву півкулю, обробляється швидко. Домінування правої півкулі визначає наявність невербального, практичного інтелекту, здатність до малювання і сприйняття гармонії форм і кольору, музичний слух, артистичність.
Сенсорна гра " Малюємо фігури на спині".
Мета:розвиток сенсорного сприйнятя .
Хід гри: дорослий за допомогою пальця(олівець,паличка)малює на спині дитини різні фігури, букви,цифри
Завдання дитини :відгадати їх.
З часом можна ускладнити завдання «малюючи» цілі слова чи малюнки.
Тема: Закріплення відмінювання іменників та прикметників.
Завдання на тиждень 12.05-15.05.20
Тема:Граматичне оформлення речення. Узгодження слів за числом і родом.
Завдання на тиждень 04.05-08.05.20
Тема: Розвиток зв'язного мовлення. Складання розповіді за сюжетною картинкою з використанням діалогічної і монологічної форми мовлення.
Потрібно розбитись на пари, скласти діалог та монолог за сюжетною картиною
Завдання на тиждень 27.04-30.04.20
Тема:Формування монологічного мовлення.Складання оповідань із речення
Завдання на тиждень 21.04-24.04.20
Тема:Диференціація словосполучення і речення на письмі.
Завдання на тиждень 13.04-17.04.20:
Тема: Великдень
Завдання на тиждень 06.04-10.04.20 :
Пограйте в дидактичну гру:" Який звук спільний у всіх словах?"
Завдання на тиждень 30.03-03.04.20
Тема: Читання слів-дієслів різої складової структури.
1.Прочитати різні форми дієслів, стежити за правильним уживанням їх:
бавитися - бавлюся, бавишся, бавитимемося, бавився, бався;
виготовляти - виготовляю, виготовив, виготовимо, виготов.
2. Прочитати форми дієслів із чергуванням приголосних в основі:
ткати - тчу - тче - тчемо;
казати - кажу - кажеш - кажемо.
3. Прочитати дієсліва у різних формах, стежити за правильним уживанням їх:
гупотіти - гупочу, гупотиш, гупотів, гупотимо, гупоти;
добавити - добавлю, добавиш, добавимо, добавив, добав;
лагоджу, лагодиш, лагодив, полагодимо, лагодь.
4.Прочитати та стежити за правильним уживанням різних форм дієслів наказового способу:
біжи - бігай;
хай (нехай) біжить, бігає;
біжимо, бігаймо, біжіть, бігайте, хай (нехай) біжать, бігають.
Завдання на тиждень 12.03-20.03.20