2-Б...
Завдання на тиждень 18.05-22.05.20
Тема :Сенсорні ігри. Гімнастика для мозку
Нейрогімнастика (кінезіологічні вправи) - це вправи для розвитку міжпівкульної взаємодії мозку, вони:
➕ покращують розумову діяльність,
➕ синхронізують роботу півкуль,
➕ сприяють поліпшенню запам'ятовування,
➕ підвищують стійкість уваги,
➕ полегшують процес письма.
⬅️ Ліва півкуля:
оперує словами, умовними знаками, символами;
відповідає за рахунок;
забезпечує здатність до аналізу, абстрактне, концептуальне і двовимірне мислення.⠀
Інформація, що надійшла в ліву півкулю, обробляється послідовно, лінійно, повільно. Домінування лівої півкулі визначає схильність до абстрагування і узагальнення, словесно-логічний характер пізнавальних процесів, вербальний, теоретичний інтелект.⠀
➡️ Права півкуля оперує образами реальних предметів, відповідає за орієнтацію в просторі і сприйняття просторових відносин.
Забезпечує:
Синтетичну діяльність мозку;
наочно-образне, тривимірне мислення, пов'язане з цілісним уявленням ситуації і тих змін в ній, які бажано отримати.⠀
Інформація, що надійшла в праву півкулю, обробляється швидко. Домінування правої півкулі визначає наявність невербального, практичного інтелекту, здатність до малювання і сприйняття гармонії форм і кольору, музичний слух, артистичність.
Сенсорна гра " Малюємо фігури на спині".
Мета:розвиток сенсорного сприйнятя .
Хід гри: дорослий за допомогою пальця(олівець,паличка)малює на спині дитини різні фігури, букви,цифри
Завдання дитини :відгадати їх.
З часом можна ускладнити завдання «малюючи» цілі слова чи малюнки.
Тема :Диференціація приголосних звуків схожих за акустичними та артикуляційними ознаками.
Диференціація С-З в словах, складах.
Завдання на тиждень 12.05-15.05.20
Тема :Диференціація приголосних звуків схожих за акустичними та артикуляційними ознаками.
Диференціація Ш-Ж в словах, складах.
Тема :Диференціація приголосних звуків схожих за акустичними та артикуляційними ознаками.
Диференціація В-Ф в словах, складах.
Завдання на тиждень 04.05-08.05.20
Тема : Тема :Диференціація приголосних звуків схожих за акустичними та артикуляційними ознаками.
Диференціація Т-Д в словах, складах
Завдання на тиждень 27.04-30.04.20
Тема :Диференціація приголосних звуків схожих за графічними та оптичними ознаками з буквами.
Диференціація П-Т в словах, складах.
Тема :Диференціація приголосних звуків схожих за акустичними та артикуляційними ознаками.
Диференціація Б-П.
Завдання на тиждень 21.04-24.04.20
Тема : Виділення голосних звуків із звукового ряду, із складів, слів.
Дидактична гра" Віднови слово"
Завдання дитини: замість крапок назвати пропущені букви
Завдання на тиждень 13.04-17.04.20
Тема: Великдень
Дидактична гра " Продовження логічного ланцюга"
Повинен показати , який має бути наступний малюнок
Дидактична гра" Знайди тінь"
Завдання на тиждень 06.04-10.04.20
Пограйте в дидактичну гру : "Четвертий зайвий"
Пограйте в дидактичну гру : "Як це пов'язано?"
Наприклад: ґудзик потрібно пришити до сорочки, щоб вона застібалася. Чим можна пришити ґудзик? Який інструмент потрібен для шиття?
Завдання на тиждень 30.03-03.04.20
Тема: Речення.
Складіть речення за схемою:
Завдання на тиждень 12.03-20.03.20