2-Б...


Завдання на тиждень 18.05-22.05.20 

Тема :Сенсорні ігри. Гімнастика для мозку

Нейрогімнастика (кінезіологічні вправи) - це вправи для розвитку міжпівкульної взаємодії мозку, вони:

➕ покращують розумову діяльність,

➕ синхронізують роботу півкуль,

➕ сприяють поліпшенню запам'ятовування,

➕ підвищують стійкість уваги,

➕ полегшують процес письма.

⬅️ Ліва півкуля:

оперує словами, умовними знаками, символами;

відповідає за рахунок;

забезпечує здатність до аналізу, абстрактне, концептуальне і двовимірне мислення.⠀

Інформація, що надійшла в ліву півкулю, обробляється послідовно, лінійно, повільно. Домінування лівої півкулі визначає схильність до абстрагування і узагальнення, словесно-логічний характер пізнавальних процесів, вербальний, теоретичний інтелект.⠀

➡️ Права півкуля оперує образами реальних предметів, відповідає за орієнтацію в просторі і сприйняття просторових відносин.

Забезпечує:

Синтетичну діяльність мозку;

наочно-образне, тривимірне мислення, пов'язане з цілісним уявленням ситуації і тих змін в ній, які бажано отримати.⠀

Інформація, що надійшла в праву півкулю, обробляється швидко. Домінування правої півкулі визначає наявність невербального, практичного інтелекту, здатність до малювання і сприйняття гармонії форм і кольору, музичний слух, артистичність.

Сенсорна гра " Малюємо фігури на спині".

Мета:розвиток сенсорного сприйнятя .

Хід гри: дорослий за допомогою пальця(олівець,паличка)малює на спині дитини різні фігури, букви,цифри

Завдання дитини :відгадати їх.

З часом можна ускладнити завдання «малюючи» цілі слова чи малюнки.



Тема :Диференціація приголосних звуків схожих за акустичними та артикуляційними ознаками.

Диференціація С-З в словах, складах.



Завдання на тиждень 12.05-15.05.20

Тема :Диференціація приголосних звуків схожих за акустичними та артикуляційними ознаками.

Диференціація Ш-Ж в словах, складах.


Тема :Диференціація приголосних звуків схожих за акустичними та артикуляційними ознаками.

Диференціація В-Ф в словах, складах.



Завдання на тиждень 04.05-08.05.20

Тема : Тема :Диференціація приголосних звуків схожих за акустичними та артикуляційними ознаками.

Диференціація Т-Д в словах, складах





Завдання на тиждень 27.04-30.04.20

Тема :Диференціація приголосних звуків схожих за графічними та оптичними ознаками з буквами.

Диференціація П-Т в словах, складах.



Тема :Диференціація приголосних звуків схожих за акустичними та артикуляційними ознаками.

Диференціація Б-П.



Завдання на тиждень 21.04-24.04.20

Тема : Виділення голосних звуків із звукового ряду, із складів, слів.

Дидактична гра" Віднови слово"

Завдання дитини: замість крапок назвати пропущені букви


Завдання на тиждень 13.04-17.04.20

Тема: Великдень

Дидактична гра " Продовження логічного ланцюга"

Повинен показати , який має бути наступний малюнок

Дидактична гра" Знайди тінь"



Завдання на тиждень 06.04-10.04.20

Пограйте в дидактичну гру : "Четвертий зайвий"

Пограйте в дидактичну гру :  "Як це пов'язано?"

Наприклад: ґудзик потрібно пришити до сорочки, щоб вона застібалася. Чим можна пришити ґудзик? Який інструмент потрібен для шиття?



Завдання на тиждень 30.03-03.04.20

Тема: Речення.

Складіть речення за схемою:


Завдання на тиждень 12.03-20.03.20

© 2020
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати