3-В
25.05.20
Тема:Розвиток слухового сприйняття, уваги, уяви, зняття емоційного напруження.
«Повтори навпаки»
Ведучий зачитує 1-3 складові слова - учень
повторює їх, вимовляючи навпаки. Наприклад: сон - нос, бар - раб, село - олес
Завдання 2.
Вправа «Запам'ятай»
Прочитайте тричі написані нижче слова, спробуйте їх запам'ятати.
МАТИ
- ДІТИ
- ЛЮДИНА
- БРАТ
- ДОБРОТА
- ТЬОТЯ
- ЧОЛОВІК
Тепер ці слова закрийте аркушем паперу і письмово дайте відповіді на наступні запитання.
Скільки букв в останньому слові?
- Скільки слів закінчуються на приголосний? Запишіть їх.
- Скільки слів закінчуються на букву «а»?Запишіть їх.
- Запишіть всі слова з буквосполученням «ьо».
Знайди 14 відміностей
18.05.20
Тема:Вчити розподіляти увагу на зміст завдання, на свою поставу під час письма та на пояснення вчителя
Допоможи зайченяткові дістатись морквини:
11.05.20
Тема:Розвивати вибірковість і диференційованість довільної уваги (розрізняти суттєве і другорядне у навчальному матеріалі).
Потренуйте логічне мислення та уважність. Займайтеся щодня (не більше 20 хвилин) і тоді ви зможете навчитися краще мислити та розмірковувати.
Продовжи логічний ланцюжок:
04.05.20
Тема:Вчити свідомо спрямовувати увагу на певні об'єкти, тривалий час на них зосереджуватися, переборювати відволікання, переключати увагу на нові завдання та вміти розподіляти її.
Описати похвилинно події власного вчорашнього дня.
Якщо виникнуть труднощі, необхідно
зайнятися чимось іншим, а через 20-30 хв спробувати згадати ще раз.
Скільки трикутників зображено на малюнку:
Вправа «М'яч-з'єднувач»
(розвиток уваги, швидкого мислення, мовлення)
Ведучий кидає м'яч комусь із дітей, кажучи при
цьому неузгоджені між собою слова, наприклад, «собака, гуляти». Дитина,
зловивши м'яч, складає речення з цих слів, можна з додаванням інших, та повертає м'яч
ведучому. Повторюється 10-20 разів - залежно від ситуації, кількості учасників
гри та настрою дітей.
Варіанти слів: собака, гуляти; телевізор, дивитися; дерево, рости; дівчинка, плакати; дощ, лити; трава зеленіти; сонце, гріти; книга, читати; кішка, дряпати; перукар, стригти; ніж, різати; голова, боліти; будинок, будувати; закрійник, шити; мишка, шарудіти; лікар, лікувати; олівець, стругати; футболісти, грати.
27.04.20
Тема:Вчити вербально називати умови виконання завдання, визначати основні етапи переказу текстів, інформації.
«Які звуки повторюються?»
Варіант 1. Ведучий зачитує 4-5 слів, у кожному з яких зустрічається якийсь один звук.
Наприклад: хліб - відро - пролісок - камінь. Учні визначають звук, який повторюється в кожному слові.
Варіант 2. Дається набір слів, у яких повторюються 2 звуки. Наприклад: книжка - нитка - тканина - нирка - ноги.
20.04.20
Тема:Підвищувати концентрацію і стійкість уваги, вчити керувати увагою в умовах підвищених вимог до себе, подолання імпульсивності, характерної для затримки психічного розвитку.
Вправа «Не пропусти професію»
(розвиток здатності до переключення уваги, розширення світогляду)
Щоразу, коли серед слів звучать назви професій, - дитина має плеснути в долоні.
Варіанти слів: лампа, водій, механік, липа, сталевар, яблуко, ябеда, архітектор, олівець, будівельник, гроза, обруч, столяр, папуга, пекар, аркуш, екскурсовод, вчитель, сіно, терпіння, кондитер, окуляри, річка, продавець, зошит, перукар, фантазія, тракторист, ветеринар, ложка, пташка, лікар, вогонь, бабка, музикант, контролер, жарт, геолог, ковзани, водолаз, океан, президент, посмішка, глина, компас, агроном, пам'ять, вальс, модельєр, брехун, льотчик, книга, поліцейський.
Вправа «Не пропусти рослину»
(Переключення уваги)
Гравці сідають у коло та уважно слухають слова, які говорить ведучий. Щоразу, коли серед слів трапиться назва рослини, дитина має встати та одразу сісти знову.
Варіанти слів: дорога, тигр, береза, літак, пшениця, троянда, змія, дуб, лялька, гриб, школа, шипшина, ромашка, рама, дім, машина, малина, тополя, потяг, мурашка, ваза, гвоздика, цвях, каштан, пальма, намет, кіно, кенгуру, ківі, хокей, місто, собака, банан, волошка, глечик, молоко, тюльпан, гарбуз, теремок, ліс, ялинка, мистецтво, музика, осика, балет, паркет, плющ, кульбаба.
13.04.20
Тема:Розвиток логічного мислення, зорової пам'яті, дрібної моторики рук, мовлення.Давати визначення поняттям. Формування уміння відносити об'єкти до родини (класу).
Знайди зайве слово у логічній послідовності:
06.04.20
Тема:Розвиток логічного мислення, пам'яті . Ділити об'єкти на класи відповідно до заданої основи.
Гра" Збери слово"
Гра " Четвертий зайвий"
10.03.20
Тема:Розвиток логічного мислення, зорової пам'яті,
дрібної моторики рук, мовлення.Класифікація предметів і явищ.
· Дидактична вправа «Класифікація предметів» (розвиток здатності мислення до узагальнення і класифікації)
Вибери предмети для заняття спортом, музикою,
малюванням
Продовжи логічний ланцюжок:
Гра «Асоціації» (розвиток мислення, уміння зосереджуватись)
Ведучий пропонує дітям відгадати слово-секрет, яке вона задумала. Щоб дітям було легше його відгадати, ведучий пропонує підказку про заданий об'єкт чи явище. Вже з першої підказки діти намагаються відгадати слово-секрет, висловлюючи різні припущення.
Наприклад:
- Казкова героїня.
- Дівчинка.
- Казкова героїня.
- З голубим волоссям.
- Подружка Буратіно (Мальвіна).