6-А
Завдання на тиждень 25.05-29.05.20
Тема: Поділ речення на смислові відрізки, виділення голосом ключових слів.
Завдання 1. Прочитайте та дайте відповіді на питання.
![](https://47f0ceb284.cbaul-cdnwnd.com/491e9ee344cf9a9dce68d3913e83c546/200000240-48c3248c34/6%D0%B0%20%D1%82%D0%B5%D0%BA.png?ph=47f0ceb284)
![](https://47f0ceb284.cbaul-cdnwnd.com/491e9ee344cf9a9dce68d3913e83c546/200000241-93b9b93b9c/6%D0%B0%20%D1%82%D0%B5%D0%BA%20.%D1%8E.png?ph=47f0ceb284)
![](https://47f0ceb284.cbaul-cdnwnd.com/491e9ee344cf9a9dce68d3913e83c546/200000242-416a2416a3/6%D0%B0%20%D1%82%D0%B0%D0%B5%D0%BA%D0%BF.png?ph=47f0ceb284)
Завдання на тиждень 18.05-22.05.20
Тема :Усвідомлення жанрів мовлення та постановка запитань до прочитаного
![](https://47f0ceb284.cbaul-cdnwnd.com/491e9ee344cf9a9dce68d3913e83c546/200000148-618186181a/6%D0%B0%202.png?ph=47f0ceb284)
![](https://47f0ceb284.cbaul-cdnwnd.com/491e9ee344cf9a9dce68d3913e83c546/200000149-b0c37b0c39/6%D0%B0%20%202.2.png?ph=47f0ceb284)
Тема :Кінезіологічні вправи. Сенсорні ігри
Нейрогімнастика (кінезіологічні вправи) - це вправи для розвитку міжпівкульної взаємодії мозку, вони:
➕ покращують розумову діяльність,
➕ синхронізують роботу півкуль,
➕ сприяють поліпшенню запам'ятовування,
➕ підвищують стійкість уваги,
➕ полегшують процес письма.
⬅️ Ліва півкуля:
оперує словами, умовними знаками, символами;
відповідає за рахунок;
забезпечує здатність до аналізу, абстрактне, концептуальне і двовимірне мислення.
⠀
Інформація, що надійшла в ліву півкулю, обробляється послідовно, лінійно, повільно. Домінування лівої півкулі визначає схильність до абстрагування і узагальнення, словесно-логічний характер пізнавальних процесів, вербальний, теоретичний інтелект.
➡️ Права півкуля оперує образами реальних предметів, відповідає за орієнтацію в просторі і сприйняття просторових відносин.
Забезпечує:
Синтетичну діяльність мозку;
наочно-образне, тривимірне мислення, пов'язане з цілісним уявленням ситуації і тих змін в ній, які бажано отримати.
⠀Інформація, що надійшла в праву півкулю, обробляється швидко. Домінування правої півкулі визначає наявність невербального, практичного інтелекту, здатність до малювання і сприйняття гармонії форм і кольору, музичний слух, артистичність
Завдання на тиждень 12.05-15.05.20
Тема :Словниково-логічні вправи
Дидактична гра "Віднови слово"
У кожному слові потрібно переставити букви так, щоб утворилося нове слово.
Знайти зайве слово серед утворених слів. Пояснити чому?
![](https://47f0ceb284.cbaul-cdnwnd.com/491e9ee344cf9a9dce68d3913e83c546/200000144-4144041442/%D0%B8%D0%B7%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5_viber_2020-05-15_10-43-12.jpg?ph=47f0ceb284)
![](https://47f0ceb284.cbaul-cdnwnd.com/491e9ee344cf9a9dce68d3913e83c546/200000145-5aa275aa29/%D0%B8%D0%B7%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5_viber_2020-05-15_10-43-19.jpg?ph=47f0ceb284)
![](https://47f0ceb284.cbaul-cdnwnd.com/491e9ee344cf9a9dce68d3913e83c546/200000146-4c1df4c1e1/%D0%B8%D0%B7%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5_viber_2020-05-15_10-43-20.jpg?ph=47f0ceb284)
Розгадайте ребус.
Закреслена літера - виключити її зі слова.
Знак рівності - заміна літери.
Кома ліворуч від малюнка - відкинути першу букву у слові,
праворуч - останню.
![](https://47f0ceb284.cbaul-cdnwnd.com/491e9ee344cf9a9dce68d3913e83c546/200000147-5dbff5dc01/%D0%B8%D0%B7%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5_viber_2020-05-15_10-52-01.png?ph=47f0ceb284)
Завдання на тиждень 04.05-08.05.20
Тема: Аналіз прочитаних у голос текстів різних стилів, типів, жанрів мовлення.
Стилі - це основні різновиди літературної мови, що використовуються в різних сферах спілкування. Кожен із стилів має свої характерні особливості й реалізується у властивих йому жанрах.
У сучасній українській літературній мові розрізняють такі стилі:
• розмовно-побутовий,
• науковий,
• офіційно-діловий,
• публіцистичний,
• художній,
• конфесійний.
Залежно від змісту текст та його частини поділяються на три типи: розповідь, опис і роздум (міркування).
Жанри - це різновиди текстів певного стилю, що різняться насампередметою мовлення, сферою спілкування та іншими ознаками.
Завдання 1.Прочитайте тексти. Визначте стиль кожного
Текст 1. Українська мова належить до східнослов'янської підгрупи слов'янської групи індоєвропейської родини. Спорідненими з нею є мови білоруська, російська (східнослов'янська група), болгарська, македонська, сербська, хорватська, словенська (південнослов'янська група), польська, чеська, верхньолужицька та нижньолужицька (західнослов'янська група).
За різними оцінками, загалом у світі українською мовою говорить від 41 млн до 45 млн осіб, вона входить до третього десятка найпоширеніших мов світу.
Текст 2. Державною мовою в Україні є українська мова.
Держава забезпечує всебічний розвиток і функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя на всій території України.
Текст 3. Засилля в українському інформаційно-культурному просторі іншомовної продукції спричинило не лише різке скорочення українського мовного простору, але й призводить до руйнації способу мислення і деформації ментальності громадян України, прищеплення їм чужих стереотипів, навіювання їм почуття упослідженості та меншовартості. Унаслідок цього відбувається ерозія ідентичності української нації, нищення українського резерву, з якого формується українська еліта. Особливо небезпечною є мовно-культурна експансія Росії, яка супроводжується потоками зневаги до української мови, української нації, української державності й має на меті виплекати з українського громадянина російськомовного українофоба.
Текст 4. Мово! Пресвятая Богородице мого народу! З чорнозему, з любистку, м'яти, рясту, євшан-зілля, з роси, з дніпровської води, від зорі і місяця народжена. Мово наша! Мудра Берегине, що не давала погаснути земному вогнищу роду нашого і тримала народ на небесному олімпі волелюбності, слави і гордого духу.
Текст 5. Спочатку було Слово, й було Слово в Бога, і Слово було Бог... Слово стало тілом і оселилося між нами, повне благодаті й істини...
Текст 6. -- Грицю, у твоїй письмовій роботі аж десять грубих помилок. Чи не могло б їх бути менше?
- Могло б, якби робота була коротшою.
![](https://47f0ceb284.cbaul-cdnwnd.com/491e9ee344cf9a9dce68d3913e83c546/200000140-305ca305cb/%D1%82%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%201.png?ph=47f0ceb284)
![](https://47f0ceb284.cbaul-cdnwnd.com/491e9ee344cf9a9dce68d3913e83c546/200000141-d35fad35fc/%D1%82%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%202.png?ph=47f0ceb284)
![](https://47f0ceb284.cbaul-cdnwnd.com/491e9ee344cf9a9dce68d3913e83c546/200000142-3cd593cd5b/%D1%82%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%203.png?ph=47f0ceb284)
![](https://47f0ceb284.cbaul-cdnwnd.com/491e9ee344cf9a9dce68d3913e83c546/200000143-a59c5a59c7/%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%BA1.png?ph=47f0ceb284)
![](https://47f0ceb284.cbaul-cdnwnd.com/491e9ee344cf9a9dce68d3913e83c546/200000152-dcfeedcfef/6%D0%B0-4.png?ph=47f0ceb284)
Завдання на тиждень 27.04-30.04.20
Тема :Читання мовчки. Аудіювання
Прочитати та дати відповідь на питання:
![](https://47f0ceb284.cbaul-cdnwnd.com/491e9ee344cf9a9dce68d3913e83c546/200000136-9afa39afa5/6%D0%B0png.png?ph=47f0ceb284)
![](https://47f0ceb284.cbaul-cdnwnd.com/491e9ee344cf9a9dce68d3913e83c546/200000137-77d7477d77/6%D0%B0%20.png?ph=47f0ceb284)
![](https://47f0ceb284.cbaul-cdnwnd.com/491e9ee344cf9a9dce68d3913e83c546/200000138-984889848a/6%D0%B0.png?ph=47f0ceb284)
Завдання на тиждень 21.04-24.04.20
Тема :Монологічне мовлення.
Усний докладний переказ художнього тексту.
Потрібно переглянути відео та розповісти , що запам'яталось.
Аудіокнига
Завдання на тиждень 13.04-17.04.20
Тема: Великдень
![](https://47f0ceb284.cbaul-cdnwnd.com/491e9ee344cf9a9dce68d3913e83c546/200000122-969e2969e3/FB_IMG_15871020980168630.jpg?ph=47f0ceb284)
![](https://47f0ceb284.cbaul-cdnwnd.com/491e9ee344cf9a9dce68d3913e83c546/200000123-c5bd8c5bda/FB_IMG_15871021033148835.jpg?ph=47f0ceb284)
![](https://47f0ceb284.cbaul-cdnwnd.com/491e9ee344cf9a9dce68d3913e83c546/200000124-abdc5abdc8/FB_IMG_15871021092948044.jpg?ph=47f0ceb284)
![](https://47f0ceb284.cbaul-cdnwnd.com/491e9ee344cf9a9dce68d3913e83c546/200000129-ae679ae67b/IMG_20200417_094906.jpg?ph=47f0ceb284)
![](https://47f0ceb284.cbaul-cdnwnd.com/491e9ee344cf9a9dce68d3913e83c546/200000127-14bd214bd4/IMG_20200417_094931.jpg?ph=47f0ceb284)
![](https://47f0ceb284.cbaul-cdnwnd.com/491e9ee344cf9a9dce68d3913e83c546/200000128-de781de782/FB_IMG_15871018984217339.jpg?ph=47f0ceb284)
![](https://47f0ceb284.cbaul-cdnwnd.com/491e9ee344cf9a9dce68d3913e83c546/200000131-2f9e42f9e6/%D0%B8%D0%B7%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5_viber_2020-04-13_14-38-35.jpg?ph=47f0ceb284)
![](https://47f0ceb284.cbaul-cdnwnd.com/491e9ee344cf9a9dce68d3913e83c546/200000134-e533ae533c/%D0%BB%D0%B0%D0%B12.png?ph=47f0ceb284)
Завдання на тиждень 30.03-03.04.20
Тема: Дієвідмінювання дієслів теперішнього та майбутнього часу.
Завдання 1. Провідмінювати дієслова у теперішньому та майбутньому часі:
- казати
- малювати
_мовчати
- робити
Перевір себе:
![](https://47f0ceb284.cbaul-cdnwnd.com/491e9ee344cf9a9dce68d3913e83c546/200000121-0d9ae0d9b0/IMG_20200401_113900.jpg?ph=47f0ceb284)
![](https://47f0ceb284.cbaul-cdnwnd.com/491e9ee344cf9a9dce68d3913e83c546/200000245-19a4619a48/Screenshot_2020-04-01-11-14-32-336_com.android.chrome.png?ph=47f0ceb284)
Завдання на тиждень 12.03-20.03.20
![](https://47f0ceb284.cbaul-cdnwnd.com/491e9ee344cf9a9dce68d3913e83c546/200000265-b24aeb24b1/-8.png?ph=47f0ceb284)